Bus

Det har verkligen varit en trist dag, mörk o regnigt inte konstigt man knappt har vaknat till liv idag.

Sara skulle komma hit men eftersom lilleman inte ville sova fast han var super trött så packa jag ihop oss och åkte till henne istället. Han somna i bilen på två röda.

Fick busa med dem små katterna hon har, han bara älska det :) synd att vi inte själva kan skaffa en, så många som är allergiska.

Kom hem och bädda ner min lille kille och började på middagen så nu är den äten och pappan i huset har kommit hem.

Ska ta och slänga mig i ett bad och bara koppla av lite. 
Får nog bli en tidig kväll ifall den lille vill gå upp strax efter 5 i morgon med !
Igår var första gången som lilleman fick åka kundvagnen & han gillade det verkligen speciellt när jag fjanta runt med honom men man får passa sig för var man ställer den då dem små armarna faktiskt är ganska så långa :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysigt att ha er här ;) <3

2013-10-22 @ 09:16:54
URL: http://SaraHagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0