Cancer

Igår kväll satt vi och tittade på cancer galan på 7an, jag grät som ett litet barn. Jag kan verkligen inte titta på sådana program utan att bli berörd till tusen. Laila bagge hade gjort klart en låt som en kille som heter Edvin hade börjat på men han inte bli klar eftersom han dog bara 18 år gammal. De hade verkligen gjort låten så himla fin. Hade jag kunnat hade jag skänkt så mycket pengar jag bara hade kunnat. Hade jag varit rik hade jag haft ett stående belopp att skänka men även en liten slant gör skillnad! Låten ligger 1a på iTunes, 12 kronor för låten och allt går till cancerforskningen.

Hemska sjukdom! 

En film som handlar om just cancer är "i taket lyser stjärnorna", såg denna på bio med Sarah. Jag satt med världens klump i halsen & när jag väl vände mig om och titta på henne och såg att hon grät så släppte allt & jag tror jag grät hela vägen hem därifrån också. Köpte filmen så fort den kom ut, älskar den just för att den berör så mycket. Hade kunnat vara en själv som var i den situationen & det är väl just det som gör att den är så stark. Har ni inte sett den kan jag verkligen rekommendera den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0