De sist kilona

Snart är tisdagen avklarad och ett steg närmre helg, underbart !
Denna dagen har kört slut mitt huvud, en liten som har gnytt typ hela dagen, huvudvärk och svin trött efter vår promena i brucesskog! Jag slängde faktiskt på mig ordentliga gympa skor och satsa på en längre tur denna gång och det blev det, lilleman somna så jag traska på för fullt, sprang till och med lite grann men höll ju på att dö så det la jag av med rätt snabbt ! 
Nya tag i morgon men då vi befinner oss i Bjuv så får vi gå där eller möjligtvis om vi tar oss till Åstorp, vi får se får ta dagen som den kommer helt enkelt !
Känns så jäkla skönt att jag faktiskt har gett mig fan på att jag ska ut och röra mig så ofta jag bara kan, hoppas innerligt att jag håller detta nu så de sista gravkilona kan slopas ! 




Kommentarer
Postat av: Tess

ja precis.. orkade inte plocka bort allt igen så jag tog bara bort den luddiga dynan och viker bort locket.. :-) Får vara så nu ett tag.. Ja himla svårt, ena dagen svinkallt andra känns det som vår.
Ja jag hoppas det. Får nog själv krypa i säng tidigt idag ifall natten blir jobbig...

2013-10-08 @ 20:25:07
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0