En stund kvar

Har haft en hemmadag idag, inte gjort ett skit mer än lekt o vilat och skönt har det varit.
Blev att vi åkte med André en svän när han kom hem.
Lilleman han sover för fullt, nappen halvt utanför munnen och kroppen som ett kryss. Min Goa unge :)

I morgon är det mammagruppen igen, näst sista gången. Känns ju lite synd faktiskt. Ska bli kul att få träffa dem i morgon iallafall och lilleman ska få leka med dem små :)

Redan onsdag i morgon, känns ju skönt att det snart är helg igen men det kanske går en aning snabbt just nu.

Får ångest bara jag tänker på jobb o dagis, tillbaka till den vanliga vardagen och inte få mysa med min kille hela dagarna långa.
Men men det är en stund kvar till dess som tur är!

Nix, borsta bissingarna och krypa ner under täcket ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0