Gekås

Kom hem för någon timme sedan från Ullared, åkte hemifrån klockan sju i morse snacka om att jag är slut, lär sova gott i natt iaf !
Hittade en hel del kan jag säga, en massa kläder till lilleman men ingen overall eller fleece tröja i rätt storlek. Fick med en massa som behövs här hemma som fryspåsar osv. Lite nya gardiner och lite inredning till lillemans rum.  Julklappar fick vi också köpte lite v iaf. Hittade en hel del till hemmet som jag hade kunnat handla på mig men då var vi redan uppe i mer än vad vi tänkt oss så det får bli en annan gång.

Lilleman sov nästan hela vägen dit, var pigg och glad under förmiddagen och sov i två timmar efter middag så det gick ju jätte bra att ha med honom, allt är lättare nu när han är lite större när det gäller sådana här saker :)

Har packat upp och fixat lite här men nu ska den lille få mat och pyjamas och sen är det natti natti :)

Mycket nöjd över dagen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0