Jacka

Dagen börjar gå mot sitt slut, såå skönt. Är så otroligt trött om morgnarna och piggnar inte riktigt till under dagen i heller och därför ser jag verkligen fram emot att få gå o lägga mig. Det vänder väl snart får jag hoppas :)

Josefin kom hit och snacka med mig och lekte med lilleman och när hon hade gått så åkte vi till affären en snabb sväng innan det var dags för middag och allt annat som ska göras på kvällen. 

Plockade fram våra vinter jackor i hopp om att dem skulle passa mig detta året vilket dem gjorde jippie :):) va riktigt mysigt att ta på sig en tjock go jacka faktiskt. Tur jag slipper problemet med att hitta en jacka som passar detta året, förra hade jag ju tjockismage och vilka problem jag hade där ett tag med att hitta något snyggt som gick om mig. Snygg var den väl egentligen inte men den funka och jag slapp se ut som en tant :) spara den ska jag göra till nästa unge då man aldrig vet om det blir över vintern nästa gång också så slipper iaf ha samma bekymmer då som nu ! :)

En hel berättelse om en jacka men jaja så är det ibland haha :)

I morgon har vi lite att göra igen men dock inga större planeringar, vad ska ni hitta på ??



Kommentarer
Postat av: Tess

Det blir en lugn och skön dag bara. Skulle egentligen till busfabriken idag med men blev inställt.. :-)

2013-10-03 @ 08:02:36
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0