Jippie :)

Åkte ut till mamma efter lilleman fått mat i sig, kom hit och släppte ut katten sen tog vi vagnen och gick bort till Sara & Julia. Vi fika, prata av oss lite. Riktigt skönt det behöva verkligen ibland !  Tack för att du orkar lyssna :) <3

Lilleman sov på vägen dit och somna på vägen hem igen & han sover fortfarande men har en känsla av att han snart slår upp sina ögon :) 
Han ska få middag & katten ska helst komma in o få mat innan vi åker här ifrån :) mamma lär ju komma hem lagom tills vi ska köra men så är det ibland :) 

Andre jobbar över & jag hoppas att det inte blir allt för sent så man kan få se han lite iallafall ! 

Åhhh jag kom ju precis på att mitt älskade greys anatomy börjar ju idag, jippiie. Hoppas jag orkar hålla mig vaken det är ju dubbel avsnitt & jag hoppas lilleman vaknar sju i morgon också annars lär jag var skit trött men det r det värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0