Knepig dag

Vilken konstig dag det har varit, en väldigt lång dag och jag har inte riktigt fått grepp om vad klockan faktiskt har varit.
I morse gick vi upp klockan 6, somna om en timme till och sen gick upp för dagen & jag trodde klockan var 8, sa till André att vi snabbar oss så vi kan åka och handla. In i duschen & kommer ut och ser att klockan redan är 9, vafan hände tänkte jag men kom ju på att klockan jag titta på gick fel så kunde ju ta allt med ro. 
Va ute på city gross halv tio, otroligt sköt att ha det gjort utan att behöva trängas en massa och stå i kö!

Hem igen för lite lunch och en stund efter det kom svärföräldrarna hit, diskmaskinen är nu inkopplad och funkar kanon och vinden har vi fått rensa och städa riktigt ordentligt. Jäklar med skit man faktiskt samlar på sig, så mycket som blev slängt och en massa som ska säljas också. För strunt summor dock men tycker det är för fint för att bara slänga.

Vår lille kille har somnat & jag ska bänka mig i soffan framför tvn en stund innan jag också tar och kryper ner så får vi väl se om det blir någon storm eller inte i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0