Lycklig grabb

Vi tog oss en promenad i jordbodalen idag, så härligt väder och mysigt nu när alla löv börjat falla o ändra färg. Ja, jag trivs verkligen ute :) kom tillbaka till Andres föräldrar, fika lite och lilleman fick en hoppegunga i 7 månaders present som han älska, skratta o tjoa o hade sig. Underbart att se sin lilla älskling så lycklig :)

Snart gå o lägga oss så jag kommer upp i morgon. Nästa gång tar jag nog min sovmorgon på söndag istället, känner mig inte speciellt trött och André sitter här o gäspar för fullt men kanske så gjorde dessa extra timmar så jag faktiskt inte är såå trött i morgon vi får se helt enkelt!

Godnatt ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0