Majskrok

Jag verkligen hatar dessa nätter där jag vaknar varannan timme, fy för man känner inte sig som människa någonstans när det väl är tid att gå upp. Låt denna natten bli bättre !

Idag var ju tanken att vi skulle träffa Sara men blev inte riktigt så, ibland räcker inte tiden till riktigt, tyvärr !

Så efter en dag då vi faktiskt bara har varit hemma så körde vi och hämta André på jobb och sen blev det stor handling på mekonomen så nu ska bilarna bli servade också, bra inför vintern iaf :)

Pyjamas & mat till lilleman sen ska jag krypa ner i soffan och bara vara !

Natti !

Idag fick lilleman äta sin majskrok själv, gick bra tillslut men första bitarna va lite svåra att träffa rakt i munnen då dem även fastna på hans fingrar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0