Människor finns men ändå inte!

Vet inte riktigt jag ska skriva om, handlar mest om sömn tycker jag. Egentligen hade jag velat rensa hjärtat och skriva ner precis vad jag känner och tycker men det skulle inte göra något bättre snarare tvärtom tror jag. 

Jag vill inte bry mig men det är svårt att låta bli. Vi människor prioriterar väldigt annorlunda, det som alltid kommer först enligt mig är familjen och vännerna!
Tyvärr är det inte alla som tycker detsamma & tyvärr börjar jag bli duktigt trött på en massa tomma ord! 
Trött på en massa förhoppningar, trött på att om man inte själv sätter sin fot utanför dörren så är det aldrig någon annan som gör det heller.

Människor finns men ändå inte ! 


Kommentarer
Postat av: Tess

Du menar att man ibland kan känna Sig så ensam fast man har en hel del omkring sig. Men inte före man själv planerar något så händer de

2013-11-01 @ 15:29:30
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0