Mer kläder

Klockan är inte ens sex och jag hade kunnat gå och lägga mig redan nu, matkoma delux. Puh!
Ska snart ta mig till affären hade jag tänkt, handla hem lite som behövs. Egentid i affären kan vara skönt det med !

Vid middagstid åkte jag och lilleman till mamma, vi skulle till Jessica i Höganäs och titta på lite kläder till lilleman, fick med mig en hel kasse med mycket fint. Disel tröjorna var en favorit enligt pappan iallafall :) nu har vi lite till som han kan växa i, det mesta är ju stora storlekar men det är aldrig fel att vara förberedd & när man dessutom får det för en billig peng så är det ännu bättre! 

Nej om man kanske skulle ta och röra på sig så man får det gjort! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0