Morgonhandling

Godmorgon!

Vi slapp gå upp klockan fem även idag, så skönt. Har ju börjat med välling igen som vi blandar med ersättningen. Kan kanske va därför han sover bättre, jag hoppas det fortsätter såhär iaf.

Har redan varit o handlat lite, lilleman var inte speciellt trött så jag skynda mig att göra mig klar så vi kom iväg redan nu på morgonen . Lönings fredag är ingen bra dag att handla på under eftermiddagen/kvällen så känns skönt det är gjort.
Ikväll kör vi på hemmagjord pizza och chokladpudding till efterrätt, mm längtar redan till ikväll haha :)

Lillen han somna nyss och jag ska ta och röja lite här hemma, tvätta någon maskin tvätt ( som man aldrig gör :p ) sen i eftermiddag ska vi nog ta och hälsa på min mormor ifall hon är hemma :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0