Pigg lärka

Godmorgon!
Finns det något bättre än att vakna på morgonen och titta över i lillemans säng och möts av en otrolig glad bebis ?! :)
Nej det finns det inte ! :)

Gjorde iordning mat till honom och frukost till mig själv, nu sussar han igen och pappa också. Jag har hunnit starta en maskin tvätt, vikt in lite och plockat undan lite.
Får väl se hur länge lillen sover brukar ju inte va så länge på morgonen men kanske hinner jag också blunda en stund till dok hoppas jag att jag är lika pigg igen ifall jag skulle somna :)

Ha en ta dag !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hann man göra så mycket på morgonen innan man fick barn? Näää, då låg man och sov bort livet ;) haha

2013-10-13 @ 08:03:11
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0