Säkerhet i hemmet

Prat om säkerhet i hemmet för barnen var det på mammagruppen idag, saker som jag faktiskt redan visste men skadar aldrig att höra för många gånger. Det är väl bara en tidsfråga innan lilleman drar sig upp mot allt, kryper och ska öppna skåp och lådor. Gäller att vara steget före så ska ta någon dag snart att gå igenom vad som behövs här hemma så det är säkert för den lille.

Annars var det lika trevligt som vanligt, dela en massa åsikter och erfarenheter. 
Åkte hem därefter till min sjukling som har gått här o haltat och mått rent skit om vartannat. Usch.. Tycker synd om honom men får ju hoppas att det snart är bra igen.

Varit hemma resten utav dagen, klockan har bara tickat på & lilleman har varit lite smått gnällig under eftermiddagen.
Jag är både trött & hungrig men pallar inte göra någon middag & det är ingen annan som tar initiativ till det så jag får klara mig till i morgon helt enkelt.

Usch blev på dåligt humör här mitt i allt, den lilla hungern som talar! 

Greys & sen är det verkligen godnatt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0