Skadad tå

Godmorgon!
Vår morgon startade vid halv 5 i morse, mindre kul. Dock fick jag den lille att somna om efter många om och men och tjugo i sju klev vi upp.
Andre låg på soffan, sovit där i natt. Han smällde i sin tå i golvet igårkväll och nu är den helt blå o han kan knappt gå så han är hemma från jobb.
Jag tycker han är lite mesig men jag ska nog inte säga för mkt vet hur jäkla ont det gör. Glömmer aldrig när jag busa med Rocky hemma hos mamma och slog i lilltån i soffkanten, jag segla ihop på golvet av smärta o Rocky stod där o titta på mig med ledsna ögon. Åkte och jobba samma kväll & sen ut på väla efter det & när jag väl kom hem och tog av mig sko och strumpa så var halva foten blå, svullen och gjorde så mkt ondare än innan. Åkte upp till akuten, tejpa min tå och dagen efter åkte jag på sensation och det funka skit bra trots att tanten på akuten sa att det kunde jag glömma med den tån :p 

Ska ta och göra oss klara snart så vi kommer iväg i tid, vi ska ju på mammagruppen och André till farbror doktorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0