Skönt

Lillfisen har precis somnat, det gick minsann snabbt idag. Hann knappt lägga ner honom tills han sov, tröttis !
Jag ska slänga mig i soffan och pusta ut, har gått i ett sen vi kom hem vid sex. Fixa middag, på med pyjamas, duscha och mata den lille. Andre kom hem strax efter oss, alltid mkt på kvällarna så skönt att han kom hem i tid iallafall :)

Ligger för tillfället i min säng & skriver, så jäkla skönt. Natta lilleman och nu orkar jag inte resa på mig, herregud hur ska jag orka va vaken till elva när jag normalt brukar gå och lägga mig vid 9- halv tio på kvällen.. 
Så tidiga kvällar blir det i vår familj numera då lilleman oftast bukar vakna mitt i natten och sen vilja gå upp vid fem men faktiskt nu dessa två nätter har han sovit till sju. Ingen aning om vad som hänt och skönt är det, kan bara hoppas det fortsätter så :)

Om man skulle ta och resa sig och låta lilleman sova i lugn och ro. 
Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0