Strålande humör

Tog oss till skogen även idag och gick en runda på 45 minuter och lill killen sov sig igenom allt :)

När vi kom tillbaka till bilen så var det fullt mes hundbajs på alla hjul på vagnen, försökte ta bort så mkt jag kunde med våtservetter men fy som det lukta höll ju på att kräka mitt i allt & jag som annars är van att torka bajs både på bebis och på de äldre på jobbet..
Varför kan man inte plocka upp efter sin hund om den nu väljer att sätta sig mitt i gången? Är det lathet eller bara för att man är i skogen så struntar man i det ? Kan förstå om det hade varit bland alla träd och buskar. När vi ändå är inne på bajs prat så är det samma sak med hästskit som ligger på de stigar där det till och med står att det inte är för dem, jätte kul att få kliva över jätte lass av bajs mitt i allt liksom men samtidigt vad ska dem göra åt saken?! Ta med sig svart sopsäck och en spade, hur hade det sett ut egentligen.. 

Åkte inom svärmor och tvätta vagnen iallafall, lilleman busa med henne och höll på att äta upp henne. Kliar ju i hans mun så allt i närheten ska det tuggas på. Han har varit på strålande humör hela dagen min lilla buse och förflyttar sig mer och mer men bara bakåt än så länge men det kommer väl så småningom när det går framåt istället :)

Jag ska hoppa in i duschen, en välförtjänt sådan efter allt idag sen ska lilleman blir klar för natten och vi bänkar oss framför idol och äter vår middag då :)

Trevlig helg !






Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan vad fin de skyddet på spjälsängen var, var har du köpt de?!

2013-10-11 @ 19:31:54
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

Åh skojar du, jävla gris :( haha vill också!!! Mjo, Linda Hans syster fick stå i kö förra veckan & såg Hans kusin Ida som också hade fått stå i långa köer. Men håller tummarna ni slipper. Tipsa mig om du hittar ngt fint te bebbarna och heminredning :D

2013-10-11 @ 20:01:49
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

Är de du andre och lilleman som ska åka eller? Nä, tror ni valde rätt dag och datum faktiskt. Får hoppas på de iallafall :)

2013-10-11 @ 20:14:08
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0