Trött i huvudet

Uuuhh trött i huvudet idag. Den här jäkla renoveringen av grannlägenheten borde väl snart va klar.. Så tröttsamt att lyssna på det där oväsendet. Lilleman har inte kunnat komma till ro och sova, vaknade i morse och grät och grät och grät lilla hjärtat.. Åkte till affären o tog en extra sväng ihopp om att han somna men nejdå.
Fick han iallafall att somna sidan om mig efter lunch, inte varje dag det händer numera så jag somnade såklart också.

Fick besök av fröken Hagman idag, snackat om allt mellan himmel och jord. Även om man är trött i huvudet så hjälper det att få lite sällskap så man fokuserar på lite annat en stund. Så glad att jag har dig min lilla höna :)

Middag på g, André kom nyss hem och tagit över lilleman en stund. Äta, duscha och sen sova! 

I morgon, äntligen fredag :) då ska vi ut och gå igen är tanken :) någon som har lust att göra oss sällskap? Bara att höra av sig haha :)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh så gott! Den potatisgratängen i påse är obeskrivlig. Fyfan vad god den är :)

2013-10-11 @ 17:20:22
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

Precis!! Extra svartpeppar & lite grillkrydda. Ahhhhhh! Dock blir de nog mc dondlas för oss. Herregud vad jag är sugen! Får bli en kvällsrunda i helsingborg. :)

2013-10-11 @ 17:57:09
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

Jo, han äter grillkrydda till allt, allt, allt. Tyvärr har han lärt mig göra desamma, haha.. Jo, jag tkr de har sin lilla charm att åka till stattena och ta driven, man gjorde de så ofta när man bodde i stan & inte hade barn. Sen tog man en runda i stan, ah, jo, mysigt! :)

2013-10-11 @ 19:27:15
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja nä, min favvo är bulle med skinka ost och grillkrydda, kan inte få nog! Så gott.. Haha. Nä, han äter inte mcdondlas. Han fick en smoothie :) jaså, åh får ta mig en tripp till Ullared nu innan jul! Men har hört där är sjukt mkt folk nu. :( de va jätte fint :)

2013-10-11 @ 19:40:54
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0