Underbara vän!

Denna fredagen började som vanligt här hemma, frukost, lek och sen ett försök till att sova. Funkade när vi la oas tillsammans i min säng så där somnade vi sten hårt i nästan två timmar, så skönt !

Åt middag, fixa tvätten och gjorde oss klara och åkte hem till Sara på tågaborg. Lilleman börjar bli lite blyg av sig när vi träffar folk som vi inte ser jätte ofta, han är otroligt mysig när han gosar in sig i mig och som tur är så släpper blygheten väldigt snabbt. Hade en riktigt bra eftermiddag med henne och jag blir så glad och varm i hjärtat att se att hon tar så väl hand om lilleman, leker, pratar och bara är där för honom! Underbara vän ! :)

Nu är det idol mys med lite gottis här hemma, det är ju faktiskt fredag ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0