Vink vink :)

Äntligen kväll och snart ska jag få slänga huvudet på kudden.
Denna dag har verkligen tagit på krafterna, gick upp vid 6 i morse och sen somna lilleman igen . Jag han precis blunda till sen vakna han igen & har varit vaken i stort sett hela dagen. Har inte alls velat sova någonting bara varit gnäll och gråt men som tur var så somnade han iallafall en liten stund på sen eftermiddag. 
Jag har städat, fixat lite i köket & flyttat ut ena byrån från lillemans rum så där är bättre plats för honom sen att leka på. 
Lagat middag till oss & till lillen. Idag blev det lax med potatis & sötpotatis & det gick hem det med :) kul!

Lillen har äntligen somnat efter ett gympa pass i sängen, benen i vädret och dra i allt som är runt omkring, det roligaste är att ta tag i spjälskyddet o försöka dra sig upp. Jaja förhoppningsvis sover han nu iaf.

Jag ska titta klart på idol & bara slappa ett tag känns som det behövs. Rensa skallen lite innan man sover.

Vad har mer hänt idag då?!

Andre slog i sin onda tå igen, i soffan & segla ihop av smärta. Så nu ligger han här sidan om & har ännu ondare.

Vår lille kille har lärt sig vinka, hihi.
Först börja han varje gång vi byta blöja & sen när vi satt i köket så lyfter han på armen och vinkar. Min söta lilla plutt :) men såklart när jag försökte filma o fota så ville han inte mer. 

Trevlig kväll! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0