5.30

Denna Måndagen började klockan halv sex, myyygoooodd.. Lite lagom trött jag var då efter att ha vaknat sisådär varannan timme hela natten för lilleman sov jätte oroligt.. Som tur var så somnade vi om igen efter mat och ny blöja och efter att ha varit vakna ytterligare en gång för gröt osv så sov vi lite till. Himla tur det för då kände jag mig som människa igen :)

Åkte ut till mamma och spenderade dagen där, följde med henne o handla på citygross. En jätte bra butik som verkligen har haft allt är numera mer som vilken vanlig butik som helst, trist ! 

Va bara hem och laga mat och sen har timmarna gått, varje kväll går så himla snabbt, alltid en massa som görs men ändå inget avancerat direkt.
Aja, lille fisen sover och vi ligger på soffan, ska snart ta och krypa ner vi också så nu hoppas jag verkligen på en bättre natt än förra !

Fortfarande ont i halsen dessutom, känns som det inte händer mkt mer än sådär.. Hade varit roligare om det bara försvann eller bröt ut så man hade det gjort liksom ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0