6 månader av ren lycka

I 6 månader har jag varit mamma till min älskade lilla gosse. Inte klokt så snabbt tiden har gått. Det har varit de bästa månaderna i mitt liv och jag kan inte med ord beskriva kärleken och lyckan jag känner för mitt barn.

Såklart har jag haft väldigt många stunder i mitt liv som jag aldrig kommer glömma, minnen som alltid kommer att följa med mig och som jag alltid kommer att kunna tänka tillbaka på med ett lika stort leende nu som då.
Jag har levt mitt liv och haft så jäkla kul men att få gå igenom en så stor sak i livet som en graviditet, att få följa sitt barn i magen, känna sparkarna och att få höra dessa hjärtljud är något helt otroligt men att få föda ut sitt barn, få upp det på bröstet och möta dess blick för första gången, den känslan slår allt, verkligen allt! 

Jag trodde aldrig någonsin att tiden kunde gå såhär snabbt, 6 månader ?! Jag kan inte fatta det. Så mycket som har hänt på dessa månader, så mycket både vi och lilleman har lärt oss. 
Jag kan fortfarande komma ihåg barnmorskan säga "nu ser jag lite hår", alltså de där orden kan få mig att bubbla över av lycka. Jag kan fortfarande komma ihåg när jag ringde mamma som satt på tåget hem som blev så glad att tårarna sprutade. Det finns så många stunder som jag aldrig någonsin kommer glömma, det är något av det häftigaste jag varit med om i mitt liv och att få vara mamma till just Wille, min älskade lille snutte är något utav det bästa som finns.

Kärleken till sitt barn är obeskrivlig ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0