Älska landet

Är i skrivande stund hemma hos mamma, åkte hit redan klockan nio i morse. Så härligt att bara njuta v tystheten här ute på landet, kunna sköta sig själv utan en granne på andra sidan väggen :) åh jag längtar till hus som ni säkert förstår :)

Sitter i Skrivande stund mitt i solen, så underbart. Lilleman sover i vagnen här sidan om mig fast i skuggan.

Gick en svän här i området också, jisses vad saker och ting har förändrats sedan jag var liten, då var det inte en massa hus över allt utan åker och tomter som stod tomma. Mamma & Jonny bor ju på en hörna så när där inte var några hus bakom så var det riktigt härligt att ha det för sig själv och kunna göra vad man ville utan att grannen stod på andra sidan häcken men jag gillar det även som det är idag, mysigt ändå med en massa hus över allt :)
Älska landet ! :)








Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin han är :)

2013-09-26 @ 06:41:05
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0