Bada :)

Jag har varit med om det mysigaste badet någonsin.
Sist jag bada var för ett halv årsedan, den där söndagen när värkarna satte fart ordentligt och då var det inget avkopplande tjohosan..

Men idag hoppa jag allt i och min lille älskling fick göra mig sällskap, först var han lite skeptisk till det men sen var det minsann kul att få bada med mamma och han blev så trött så han gosa in sig i halsen på mig, underbara unge :)
Som jag sagt innan så är det bara när han får sista målet som han brukar gosa in sig i mig på detta sätt aldrig annars när han är trött så ni kan ju bara tänka hur underbart det är när det händer :) 

Jag hade kunnat ligga där med han på magen i all evighet men någon gång blir det ju kallt så han fick hoppa i pyjamas och hoppa i säng så nu sover han sen fem minuter tillbaka :) 
Jag ska slänga mig i soffan och inte röra en fena, möjligtvis ett finger om det kliar eller en hand när jag är törstig ;) natti ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0