Dagen börjar

Dagen började halv fem i morse, fy tusan jag var inte pigg. Låg och lyssna på lilleman som höll låda i sin säng, låg där o små skratta för mig själv. Så gulligt det låter, skrattar lite, jollrar lite och skriker lite av glädje inte för att han är ledsen.
Gick iallafall upp klockan sex och efter lite mat så somnade vi om i två timmar till.

Är fint väder ute så efter lilleman ätit lunch så går vi ut på en promenad så vi får lite frisk luft.

Efter att ha ätit falukorv i nästan en hel vecka ska vi äntligen äta något annat idag, jippie :)
Vi är båda så trötta på mat, tråkiga mackor till frukost och det gamla vanliga till middag så har inte blivit av att vi handlat hem någon middag till oss själva utan ätit det som fanns i frysen vilket blev falukorv haha.. Ja ja vi får väl handla i helgen helt enkelt ;)

Nix lilleman vilar lite och jag ska ta o städa upp lite här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0