Det är en bra dag

Jag tycker inte om vår tvättkorg alls, tvättar och tvättar men ändå så bara växer berget med kläder, puh! Ibland hade jag önskat en maskin till faktiskt.
Kan ju allt tvätta i tvättstugan i källaren men har man en egen blir man lätt bekväm och slippa passa tider osv. Så får väl ha ett växande klädberg istället :)

Lilleman sover sen två timmar tillbaka inte ofta det händer nu förtiden, kag blir ju nästan lite rastlös :) hihi

Idag är vi bara hemma, så skönt det är ibland :) dock fint väder så får se ifall vi kommer ut en sväng. 
Någon dag ska vi allt ta och åka till hembyggdsparken och jag har även funderat på fredriksdal där är ju lite att titta på också . Lite utflykter är alltid skoj :)
Ullared ska vi också till, äntligen! Med mamma och Jonny så det blir också en lite utflykt och en massa shopping jippie :)

Detta är en bra dag idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0