Det gick undan

Jaha den här dagen gick minsann undan, har varit hos lillemans farmor och farfar och hälsar på ikväll. Hans farfar åker till Island i morgon, det hade jag också viljat göra, rida på Islands hästar ! Det är något jag ska göra någon gång i mitt liv iallafall.

Lilleman sover, måste nog få in kvällsrutinerna lite tidigare på kvällen för han somnar i famnen när han får sista slurken . Mysigt är det men tycker det är bättre om han kan somna i sin säng av sig själv som han brukade göra innan så får helt enkelt försöka få in det hela lite tidigare i morgon och se om det blir bättre.
Fredag redan i morgon, får väl ta oss ut på en promenad annars har vi ingenting planerat. Tar dagen som den kommer helt enkelt.

Blev så jäkla trött. Så ska titta lite tv, äta lite choklad och sen sooooovvaaa :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0