Det roliga fortsätter

Det roliga fortsätter, i natt var vi uppe vid två tiden för mat och ny blöja. Somnade om till klockan var sex och sn upp igen. Så trött så jag hade kunnat börja gråta bara någon sa hej till mig.
Kämpa på morgonen för att få han att somna om men nej, åkte ut till mamma & Jonny istället. Blev en promenad för oss alla och när lilleman somna i vagnen på eftermiddagen bäddade jag ner mig i mammas säng.

Fattar inte att det går så bra där ute oh när vi väl kommer hem så funkar ingenting typ. Jaja får ta det som det är inte mkt mer man kan göra ju.

Ikväll kör vi på hemma gjorda kyckling bitar och pommes till det, ska bli svin gott :)
Och ja, det lär bli en tidig kväll idag med!
Och ja, sorry för att det bara handlar om sömn just nu men usch vad det kan va jobbigt när man trodde att man fått in bra rutiner som faktiskt hållt så länge och sen bara spricker allt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Förstår hur de känns. De blir lättare, vi får trösta oss med det. :)

2013-09-06 @ 20:46:04
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

Nä, men jag har vant mig nu. Får jag sova en hel natt nu så mår jag dåligt dagen efter. Då har jag sovit för mycket. :p
Nu har de minskat till 1 gång om natten, vid 3 tiden. Då vill han ha välling. Och mellan 7-12 på kvällen vaknar han 2 gånger & vill man ska rätta till honom & ge honom nappen.

För ett tag sen var de så illa att vi fick lägga honom i vagnen & vagga mitt i natten. Han vägrade somna om på ngt annat sätt.

Så ja, våra, eller MINA (hans sover som en stock) nätter har inte varit jätte bra :)

2013-09-07 @ 06:04:29
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0