Fattar ingenting

Riktigt höst väder ute och jag tycker det är riktigt mysigt faktiskt men samtidigt så hoppas jag att inte hela hösten blir sånt här tråkigt. Fint väder men kallt det är ju underbart att vara ute i så länge man har rätt kläder.
Tror hela familjen behöver nya vinterkläder men känns lite sådär att redan gå och handla det men frågan är när allt tar slut ?!

Vi har lekt, badat, ätit, lekt och där i mellan försökt sova lite men det var inte någon som ville det inte tills nu.
Trött och vill ingenting, la han i sängen och gick o gjorde annat wooopp så sover han efter lite bökande utan att jag ens har stått sidan om honom, ibland fattar jag ingenting :)

Trodde dessutom att vi skulle få gå upp svin tidigt idag med tanke på gårdagen blev tidig med både mat och läggdags men nejdå, strax efter 6 så började lilleman snacka o ha sig i sin säng. Jag klagar inte :) hihi!

Nä nu jäklar ska jag sätta fart o röja här när jag har tid till det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0