Fredriksdal

Efter lunch packade vi in oss i bilen och styrde mot fredriksdal och mikaeli marknaden tillsammans med Sarah & Martin, kimbo, Rocky och Victor.
Kollade på djur, köpte brända mandlar, mellis åt vi på en bänk, gick på styltor som var riktigt roligt just för att det var såå längesedan, tittade lite på marknaden och bara myste i det fina höst vädret.
En hel del folk där men så kul jag har haft det idag & att få var ute en hel eftermiddag var ju underbart.
Kan säga att jag va lite trött i fötterna och när vi väl satte oss i bilen så var det otroligt skönt att få vila gumpen lite.




Nästa gång vi åker dit är när det är julmarknad, så himla mysigt att gå där då och på tal om julmarknad så ska vi nog försöka att åka till tivoli i Köpenhamn detta året. Vem har sagt att det inte finns något att göra när det är vinter ?! :)

Min lille påg ska få pyjamas och bli klar inför natten strax, känns som vi kommer sova gott allihopa ! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0