Garderobsinlägg

Fan, denna dagen har varit så mycket bättre än igår men ändå är jag så jäkla trött.
Tror bestämt att lilleman har kommit in i någon ny sån här växt period, allt duger i typ 5 minuter sen är det bara mammas famn som gäller.
Innan visste jag vad han ville när han skrek men helt plötsligt låter allt likadant och jag vet knappt vad han vill och inte vill.
Går man in och googlar så kan denna "kläng period" vara i 1-5 veckor. Snälla snälla vara INTE i 5 veckor !!

Ni kom tro det är skönt så fort André kommer innanför dörren. Jag kan pusta ut lite, han kan leka med lilleman och jag kan få andas lite iallafall!
Just nu sitter jag på en pall i vår klädkammare, ett lustigt ställe att sitta på men otroligt skönt att bara stänga dörren om sig ett litet tag :)

Det är en himla tur att man faktiskt vet att det kommer att bli bättre och lättare igen och det där skrattet och leendet får en att hålla ut. Vi kämpar oss igenom morgondagen innan det är helg igen så fr vi helt enkelt ta var dag som den kommer oh se om det blir någon skillnad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0