Gott samvete

Efter lunchen så tog vi på oss och gick en sväng, visste inte riktigt vilket håll jag skulle på idag men det blev till Ramlösa brunnspark och igenom där, när jag kom ut visste jag knappt var jag, lilleman somna lagom till vi närma oss hemmet så eftersom det var fint väder så fortsatte jag och gå ner mot havet. Blev en runda på nästan två och en halv timme. Gissa om jag var svett efter det, urk!




Kom hem och insåg att det var en himla tur vi gick så länge och att lilleman fick sova. Dem blästra golvet inne i andra lägenheten och ja jäklar vad det lät, när dem stängde av så var det en fröjd för öronen :) dock verka inte lill killen bry sig så mycket vilket var skönt. 

I morgon ska jag ut på väla med mamma, bara hon och jag. Ska bli riktigt roligt :)
Och på tal om shopping, jag är så jäkla sugen på Ullared, hade kunnat åkt i morgon redan men jag får allt hålla mig någon månad till så kan man passa på att handla julklappar där uppe också :)
Får väl se om jag får med mig André eller om det blir någon annan ;) haha.

Lillen vilar och jag ska ställa mig i en välförtjänt dusch och sen kränga chips med gott samvete efter denna dagen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0