Imse vimse spindel

Det blev en sväng på Ikea, handlade lite till lillemans rum så nu börjar där hända lite iallafall.
Fortsatte till Coop och handla hem lite mat.
Riktigt höst väder ute så passar ju bra att hålla sig inne då.
Lilleman har sovit väldigt lite under dagen vilket resulterar i en gnällig liten pojk. När han är sådär så brukar det hjälpa att ta på pyjamasen på kvällen och bädda ner honom efter lite mat men inte ens det vill gå idag!
Man försöker allt och det ända som funkar är att skoja med honom för då blir han glad, imse vimse spindel funkar också men efter 10 gånger är man rätt trött på den haha :)

Verkar iallafall som han är på väg att komma till ro men vi får väl se hur det går, hoppas det är bättre i morgon istället ! :)

Slut i rutan är jag så blir en dusch och sen ska jag också gå och lägga mig. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0