Mamma

Har haft en heldag med mamma, mötte upp henne på city gross, vilken röra där var och litet, kände mig mest som en yr höna.

Blev såklart en sväng på familia också, mamma shoppa loss som vanligt och jag hitta en väst. Dock inte i rätt storlek men i stan hade dom så blev bara hem och äta lunch för oss alla tre sen åkte vi till stan :)

Tillbaka till mamma och sen hem, har en trött grabb här hemma då han knappt sovit :/ får se hur länge han pallar  va vaken. 

I morgon är det mamma gruppen på förmiddagen, ska bli kul och se hur alla har växt. Lilleman är ju minst så gissar att dem andra är lite längre i utvecklingen men det sämsta man kan göra är att jämför med andra barn så sitter man här sen och undrar varför inte vår kille gör sådär men så går det några dagar eller veckor så är han också igång..

Börjar få ont i min hals och känner mig allmänt trött i huvudet, hoppas inte på någon förkylning. Jag som hållt mig frisk såå jäkla länge och ännu värre är det om jag skulle smitta min lille prick , usch! 

Bädda ner mig i soffan så fort lilleman somnat & hoppas att det inte blir något av det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0