Mys morgon

I morse hade jag och lilleman världens mysigaste morgon. Oftast när han vaknar nu förtiden så vaknar han och vill leka direkt, innan kunde jag lägga han i min säng så somna han.
Idag lyfte jag över honom till mig, tänkte att jag skulle vakna till lite innan vi gick upp.
Där låg vi och tittade på varandra, han inspektera mig ordentligt och tillslut borra han in sig i min arm och somna.
Såklart jag också bara en halv timme typ men så mysigt :)

Annars är det en glad prick här hemma om man jämför med gårdagen. Dreglar som tusan, allt ska va i munnen hela tiden, nappen den får knappt va inne när han ska sova. Har en känsla av tänder men jag vet inte, har ingen aning om hur bebisar brukar va innan dem kommer upp men dregel det vet jag iaf.

Tog mig i kragen och gick en sväng, bort o handlade lite smått och sen en sväng oh sen hem. Inte så långt men bättre än ingenting och det var riktigt skönt.
Tänkte först åka till brucesskog då det är lugnt o skönt men nejj jag vill inte gå där själv :/

Passar på att slänga mig rak lång på soffan innan lilleman vaknar, brukar inte sova så värst länge på eftermiddagen direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0