Skiner upp som en sol

Klockan tio träffade jag mamma på väla. Mitt mål var att hitta byxor, provade ett tio tal men inga kändes bra. Tillslut gick vi in på carlings, fick hjälp av en tjej som jobbar där och smack så fick jag ett par byxor som satt skit bra! Varför gick vi inte in där från början liksom.. Tror dock att hade jag fått hjälp på övriga ställen så hade det nog gått lättare.

Är nöjd över mitt köp och fick med mig en tröja också. Lilleman fick också en massa nytt av mormor :) 

Möttes av en glad liten pojk nät jag kom hem, finns inget bättre än att veta att man har någon som väntar på en hemma och dessutom skiner upp som en sol när han får syn på mig:)

Vi har fått i oss lite mat så nu ska vi ta och bege oss ut hela familjen, underbart väder :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0