Sömntuta

Trodde allt att lilleman skulle vakna efter en halv timme innan idag men nej då, en och en halv timme sov han sen kom han upp i en tjugo minuter och sen somna han om i två timmar till, trött liten gosse. Fick i han lite gröt och sen åkte vi ut till jula, skulle handla present till Jonny, mammas man. Det blev en timme i den butiken, André skulle kolla allt från färgsprutor till hörlurar till telefonen och rätt vad det var så dök han upp med en rånarluva på huvudet och lilleman såg helt förskräckt ut, stackars unge ! :) haha :)

Fick med det jag skulle iallafall och hemma lagom till idol började. Lite tv mys med mina älsklingar innan den minste skulle sova igen.

Någonting säger mig att det kommer bli en tidig morgon eftersom han sovit såhär mycket under dagen men vi får väl se.

Ska ta och plocka undan lite här hemma i vanlig ordning innan vi går och lägger oss sen är det natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0