Startar veckan

Godmorgon!

Sovit som en stock hela natten och vaknade av Andres väckarklocka, upp och få i oss lite frukost, nya kläder och starta en maskin tvätt.
Lilleman sussar igen och jag ligger sidan om i vår säng o bara tar det lugnt. Känner mig nästan lite för pigg för att somna men kanske kan vila ögonen i en halv timme iallafall.

Det ser ut att bli en fin dag idag, funderar på om vi ska åka bort till plantagen och handla nya blommor till vårt hem senare idag. Jag är nog världs kass på att komma ihåg att vattna blommor så just därför så får man skaffa sig ett par nya kanske lite oftare än vad andra gör haha !

Ha en bra dag ! 




Kommentarer
Postat av: Tess

De har jag köpt på maxi.. Vet ej om jag fick med hela din kommentar.. Stor bara "hur" - efter den frågan :-kr

2013-09-30 @ 13:11:35
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jadu, de smakar inte så mycket. Vill man så kan man marinera dem, men jag äter de alltid som de är

2013-09-30 @ 14:29:36
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0