Tjoho :)

Jag förberedde mig för ännu en jobbig natt, la fram en ny blöja & vatten i en flaska sidan om sängen då jag tänkte att vi testar minsta möjliga i första hand. Lilleman sov sten hårt hela natten men det gjorde inte jag.
Jag vakna titt som tätt för att va beredd när han vakna och efter klockan var 03 så somnade jag ordentligt fram till kvart över sex när plutten var vaken.

Bara för att det gick så bra i natt så ska man inte ropa hej än, förbereder mig inför denna natten också på samma sätt så får vi se hur det går.

Det blir några lugna timmar nu innan viska på kalas, i morgon då ska vi bara va hemma. Ut och promenera och bara va för oss själva och det ska bli så skönt faktiskt. Bara familjen behövs ibland o kså :)

Ha en trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0