Välling & blöja

Klockan är inte mycket men ändå känns det som det mitt i natten och trött är jag så hade lätt kunnat slockna nu men har lite annat att pyssla med innan sängdags.

Fick storhandlat idag också så skönt när det är fullt i kyl o frys. Lilleman han fick stanna hos mormor och morfar under tiden.
Han somnade i bilen utan ett ord. 

Så när vi kom hem var det bara pyjamas och mat som gällde, gick så bra med vällingen förra veckan men nu går det inte alls, arg och ledsen liten grabb så kanske ska sluta med den några dagar och sen börja igen. Har bytt till annan sort också men det gick inte alls. Kanske skulle gett han det tidigare än vad vi gör.. Ja, vi får väl testa oss fram helt enkelt tycker ju han sover mkt bättre på det.
Stod även o kolla om där fanns någon natt blöja, vaknar alltid vid fem tiden numera o blöjan är jätte blöt :/ men det fanns ju inte för så här små vad jag såg så vi får väl fortsätta att gå upp klockan fem. Suck ! :)

Nix ska ta och resa på mig så något blir gjort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0