Aldrig, aldrig ska man ge upp!

Idag har varit en helt underbar och rolig dag.
Jag lämnade Wille strax innan 8 i morse på förskolan. Jag körde hem o ställde min bil och sen var det tid för mig att jobba :) äntligen! 
Och det bästa av allt är att jag har fått jobba med min fina Sarah idag, alltså har jag inte varit på mitt jobb utan jag har hjälpt till att städa istället. Dagen gick så otroligt snabbt men det gör den ju när man dels gör något man inte brukar och dels för att dagen är rolig. Så stort stort tack till dig Sarah för att du fixa detta till mig :)

Åkte och handlade och sen hem igen och efter kvällsmaten så fick jag det där samtalet som jag väntat på.

För två veckor sedan var jag på anställningsintervju för en tillsvidareanställning i Helsingborgs kommun. Jag kände att det gick jätte bra och jag var nöjd efteråt men ändå så går man med en känsla av ovisshet och den gör ju att man tvivlar lite ändå. Jag har gått här och väntat och väntat men så idag, äntligen fick jag ett väldigt glatt besked. Jag fick jobbet :)
Äntligen slipper jag gå på timmar, slipper jaga för att få jobb och jag slipper sitta här och bara glo de dagar som jag inte får något.
Detta är verkligen det bästa, som jag har längtat efter detta. Aldrig, aldrig ska man ge upp ! :)
Jag är så glad och så lättad att jag skulle kunna springa till månen o hem igen. Helt fantastiskt :)

Denna dagen har varit så himla bra och morgon dagen kommer säkert bli lika bra för även då ska jag få träffa min bästa vän ! :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad var det för jobb inom hbgs kommun? :)

Svar: Hemtjänsten :)
Helena ☆

2014-04-15 @ 21:57:50
Postat av: Tess

Woohooo!! Stort Grattis till dig !! Nä, man ska ALDRIG ge upp :-)

Svar: Tack :) så himla skönt :)
Helena ☆

2014-04-16 @ 06:56:34
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0