Äntligen fredag

Äntligen fredag och nu är det helg för oss alla tre :)
Under tiden lilleman var på förskolan så åkte jag och mamma ut så hon fick köpa ny tvätymaskin sen fick det bli en tur på maxi också.
Mamma följde med och hämta Wille, jätte roligt tyckte hon :) och extra kul att hon vet vem personalen är också :)
Nu i efterhand kan jag känna en enorm saknad av min moster, där stod vi på henne jobb med hennes vänner och kolleger och hon fattas så jäkla mycket!

Ikväll åt vi som sagt tacos, jag la upp lite av allt på Willes tallrik så fick han plocka i sig det han ville ha. Han åt på jätte bra ocj verka tycka det var riktigt gott, till och med sallad :) haha! Kul att se att han gillar det. 
Jag tror att förskolan har hjälpt till lite på traven för där får han ju allt möjligt som han inte har ätit innan också och han äter på. Skönt som tusan :) burkmat är bra i vissa sammanhang men jag har en känsla av att han inte kommer vilja äta det mkt längre till.

Ja nu är det fredags kväll här och jag ska ta och fixa ihop välling till min lille kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0