Borta bra men hemma bäst

Idag ligger jag inte rak lång vilket jag är väldigt glad över. Fortfarande förkyld och jäklig men det får ta sin tid så länge jag slipper feber!

Kom hem till oss själva för en stund sen, Wille blev överlycklig bara jag sa att nu är vi hemma i bilen. Kul att se att även han längtat hem :) men också väldigt skönt att han känner sig så hemma hos mamma att han leker på som vanligt och vet precis var han ska ta vägen :)
Borta bra men hemma bäst så är det ju :)

I morgon är det förskolan som gäller för lillemans del, jag har lite planer på vad jag ska göra men får först och främst se hur jag mår. Kanske inte ska köra fullt järn direkt. 

Hungrig som en häst är jag också, mina killar är ute på promenad och jag ska hängs tvätt sen får det nog bli middag :)

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0