Den bästa söndagen ! :)

Vilken underbar söndag det har varit.

I förmiddags åkte hela familjen till hembyggdsparken i Ängelholm, gick en lång runda i parken och när lilleman vaknade var det middag, lek på lekplatsen och titta på djur som gällde.

Han träffa Sarah, hennes mamma och kimbo också och såklart Rocky :) 

Var rätt skönt att komma hem, var slut alla tre så det blev lite slappe på balkongen i solen med en glass i handen.

Nyss har vi ätit middag, fläskfilégryta, super gott :) fått städat hela lägenheten också och strax ska den minste få sätta sig i ett bad !

Denna söndagen har varit så himla bra, det göt verkligen allt när solen den skiner. Helt underbart :)

Måndag i morgon igen, jag och Wille är lediga. Blir en tur till mamma o hälsa på där :) 
Resten av veckan finns det inte så mycket mer planer än förskola, jag ska fixa lite med mitt nya jobb, kalas för mig på torsdag eftersom jag blir gammal då och sen är det minsann helg igen haha, det går undan :)

Nepp, hoppas ni njutit av det fina vädret precis som vi ! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0