En bra onsdag

Vilken bra onsdag detta har varit. Började i morse då det var dags för jobb och idag med Sarah. Då är det alltid lite extra kul. Som vanligt rulla dagen på som bara den och efter jag hämta min lille buse så styrde vi bilen mot Bjuv för att hälsa på Sara och Julia. Blev en promenad till lekplatsen bland annat. Andre kom ut när han slutat jobb och då blev det lite grillad korv innan det var dags för oss alla att åka hem!

Lilleman är lagd, fast om han hade orkat så hade han nog velat leka en massa till. Märks att han saknat sitt hem. 

Jag ska strax hoppa in i duschen för att va klar till greys, då blir det fram med ostbågarna och mysa i soffan :)

I morgon är jag och min plutt lediga, det ska tvättas och det ska lekas och mysas lite extra mycket :)
Hoppas på fint väder så vi kan gå ut också.
Ser verkligen fram emot att få vara ledig :)

Nix, en dusch var det! Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0