En ledig dag med min lilla älskling

En ledig dag med min lilla älskling, helt underbart.
Man uppskattar det såå mycket nu när man jobbar och lilleman är i förskolan och man faktiskt inte ses lika mycket som innan.

Har hunnit tvätta en runda, varit på lekplatsen vilket Wille älskar. Sandlådan är bäst. Där var en massa andra barn också, några år äldre än Wille men han var ju så nyfiken på dem och ville vara med och leka. Så kul att se när han får syn på något, traskar iväg med pekfingret i vädret och jag får springa efter hej vilt haha :)

Precis fått i oss lite lunch och lilleman han somnade samma sekund som jag la honom i sängen. Jag ska bara sitta här och ta det lugnt, borde städa av badrummet men det kan jag lika gärna göra ikväll. 

Får nog bli en sväng på lekplatsen här på gården i eftermiddag :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0