Ett nytt äventyr varje dag

Jag hade gärna velat att helgen skulle fortsatt, det är skönt att ha alla hemma . I morgon är det dags för förskola och jobb igen, även om jag vill att helgen ska fortsätta så är det ändå skönt att komma igång igen för att sen kunna va ledig igen :)

Idag spenderade vi förmiddagen hos lillemans farmor o farfar, Andre fixa klart bilen och jag fick roa den lille under tiden.
Blev hem och få i sig lunch och sen körde jag och hämta min kära mormor och sen under eftermiddagen blev det en sväng på familia.
Vill ha nya kläder till Wille men hittar inget direkt, får ta mig en tur på väla en dag när han är på dagis. Kan jag gå där i lugn o ro :)

Trevlig kväll !


Lilleman somna, egentligen skulle han äta lunch och jag försökte få han att vakna men icke iatället somna han riktigt gott på mitt bröst. Jag njöt så mycket det bara gick och jag bara tänkte tillbaka på den tiden när han var nyfödd och alltid sov på mitt bröst. Min lille plutte !

Gick igenom kalendern från förra året till deklarationen, herregud. Alltså det jag hade skrivit upp kändes som vi hade gjort förra veckan. Jag har verkligen inte hängt med någonstans, tiden har bara gått sååå snabbt. Varje dag är ett nytt äventyr helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0