Glad påsk

Sjukstuga igen! Men som tur är det bara jag som är dålig.
Började i onsdags eftermiddag, feber och frös så in i fasiken. Somnade klockan 8 och hade hoppats det skulle vara borta igår morse. Mådde verkligen skit när jag vaknade.
Stod här i valet o kvalet om jag skulle lämna Wille på förskolan eller ha honom hemma. Men han har roligt där, det var påsk fest och jag hade en chans att vila lite så jag lämnade min lille påsk gubbe och åkte hem o sov en timme.

Andre fick sluta tidigare så han kunde ta hand om Wille, jag sov mig igenom hela eftermiddag/kvällen igår. 
Så jäkla trist, jag känner mig verkligen så kass när jag inte kan ta hand om min egen son! Som jag saknade honom i natt när jag väl mådde bättre.

Idag är det bättre men fortfarande illamående och rätt sliten. Vi har tusen saker denna helgen.. Får se vad jag orkar helt enkelt.. Ta rn dag i taget! 

Glad påsk!




Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Åh vilken söt liten påskgubbe :)

2014-04-18 @ 11:49:07
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se
Postat av: Tess

Skönt att du är bättre. Vet hur de känns, fick ringa hem gubben min i onsdags med när jag fick in akut med bihålorna.
Söt liten påskgubbe :-)

2014-04-18 @ 21:12:17
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0