Härliga fredag

Äntligen fredag och äntligen helg. Tre dagars ledighet för min och Willes del. Riktigt härligt och jag hoppas vädret förblir vad det är, alltså sol :)

Lämnade lilleman i morse på förskolan och körde för att jobba ett par timmar, jag hatar verkligen att köra i stan vid 8 på morgonen men det var faktist inte alls så farligt idag, skönt det iaf!

Blev klar på jobb och körde hem för att hämta lite papper, upp mot tågaborg och lämna dessa på mitt nya jobb. Bokat in alla utbildningar och på tisdag ska jag och prova ut kläder, kul ska det bli. :)

Rally tillbaka genom stan och mot förskolan för att hämta hem min lille gosse, hem så han fick sova. Fick besök av Helsingborgshem som fixa vad dem skulle och jag hann även sitta i solen en stund innan lilleman vaknade.

Blev mellis och sen gick vi ner på gården så han fick leka lite.
Fått stor handlat också, skönt när kyl och frys är fyllda.

Vad ska vi göra i helgen då?!
Ingen aning, vara ute så mycket som möjligt, kanske en glass på Sofiero. Vi får se helt enkelt vad som finns att göra :)

Vad ska ni hitta på? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0